Novinka roku 2009

20.02.2010 01:48

Loni přišel Tippmann na trh s pistolí podobnou Tiberiusu...

TPX je však mnohem lehčí a jednoduchá na údržbu!

Obrovskou výhodou je také velice rychlá a snadná výměna 12g CO2 bombiček které se vkládají pod hlaveň a zajišťují pouze pootočením víčka...

TPX nemá vlastní natahování - bombička se naráží mechanizmen v pistoli prvním zmáčknutím spouště...

Zásobník se zasouvá zespodu do rukojeti...

Základní sada obsahuje dva zásobníky po 8kuličkách a další je možné samozřejmě dokoupit!

Jedna bombička vydrží na dva zásobníky = 16 výstřelů (odvíjí se od nastavené úsťové rychlosti).

Pro větší přesnost, je dobré vyměnit základní hlaveň za delší (závit je stejný jako A-5)!

Můj celkový dojem na zbraň je velmi dobrý...

Měl jsem možnost si vyzkoušet jak Tiberius, tak i TPX!

Když to tak porovnávám, tak Tiberius má pistoli celokovovou a robustní, ale vzhledem k mé malé ruce se mi s ní špatně manipulovalo a je docela těžká...

Naopak TPX se mi držela podstatně lépe a díky opravdu lehkému provedení se sní perfektně manipuluje.

Velice jsem ocenil bleskovou výměnu bombiček během hry. Co do přesnosti mi nepřijde znatelný rozdíl mezi oběma typy!

Plastové provedení není na dotek tak robustní jako u tiberia,ale i tak je materiál velice odolný!